Bogføring

Bilag - Told - Moms - SKAT

Som virksomhed er der en del bilag der skal bogføres og arkiveres. Og der skal afregnes moms og måske told & løn.

Har du styr på tal og debet/kredit kan du sikkert klare din bogføring selv, men har du tid og overskud til det? Er det ikke sjovere at bruge din tid på det du er god til?

Jeg kan hjælpe dig med din bogføring, enten via rådgivning hvor vi hjælper hinanden, eller ved at jeg “overtager” dit bogholderi.

Der er mange regler, datoer og systemer der skal holdes styr på. Det er vigtigt at overholde tidsfristen for indberetning af moms. Jeg skal nok huske det for dig!

Jeg benytter selv Billy i mine virksomheder. Der findes en del forskellige regnskabssystemer der ude. Jeg har fremhævet 3 nedenfor. Jeg er administrator i alle 3 og vil dermed hurtigt kunne få adgang til dit regnskab. Der er fordele og ulemper ved alle systemer, alt efter om du er konsulent eller driver en webshop eller har flere afdelinger og ansatte. Jeg hjælper dig med at vælge den løsning der vil være mest optimal for dig, både i forhold til økonomi og dit behov.

 

Billy

Billy har lidt af det hele til en fornuftig pris. Du kan bruge Billy til både små og store virksomheder. Din revisor eller bogholder kan også nemt få adgang. Der er rig mulighed for at integrere f.eks. webshop og lønsystemer.

E-conomic

E-conomic er lidt mere avanceret end Dinero. Der er mulighed for lagerstyring. Der er bl.a. API så systemet kan tale sammen med din webshop. Prisen er sat efter antallet af posteringer i et regnskabsår.

Dinero

Dinero er for dig, der har brug for et simpelt økonomisystem til at holde styr på bilag og fakturaer. Basic-udgaven er gratis. Har du brug for f.eks. at have eget layout på fakturaen, support etc. så koster det et mindre beløb pr. måned.

Fælles for de nævnte økonomisystemer er, at de alle ligger oppe i skyen. Du er ikke afhængig af et program der er installeret på din pc. Systemerne er brugervenlige. Har du brug for hjælp til at vælge system eller hjælp til bogføring? Så kontakt mig for et uforpligtende tilbud.

Jeg udfører langt de fleste bogholderi-opgaver fra mit kontor i Fredericia. Det foregår simpelthen ved at du scanner bilag ind, eller ved at du sender dem til mig og så bogfører jeg ud fra det.
Det er let og simpelt i dag, hvor alt kan lægges op i skyen og hentes ned der hvor der er behov for det.

Men selvom jeg har mit eget kontor, så kan du også hyre mig som ekstern bogholder. Jeg kommer gerne ud til dig og laver bogføring, og evt. lønkørsler.

Brug formularen nedenfor til at bestille din egen bogholder fra Fredericia.

Kontakt mig vedr. Bogføring og økonomisystem

11 + 10 =